14 maj 2010 - Nu är kvällen min

Sådär ja, nu ligger Julia och sussar sött. Jag älskar rutinerna vi har, och faktum är att det faktiskt är hon själv som skapat dem. Man får ju anpassa sig efter barnens rytm den första tiden i deras liv, och Julia har alltid haft utmärkt sådan. Det är inte bara viktigt för barnet att ha bestämda rutiner i vardagen, men jag känner själv att jag mår bra av det. Har inte haft några direkta rutiner de senaste åren, har liksom tagit dagen lite som den kommit. Nu är dagarna mer planlagda med sovtider och matdags osv. Allt flyter liksom på så mycket bättre då. Självklart finns ju utrymme för andra saker såsom träffa och umgås med vänner, ta svängar in till stan osv.

Nu ska jag ha myskväll med mig själv framför "Släkten är värst". Tänkte måla mina naglar i någon trevlig färg och sedan poppa lite popcorn! Perfekt avslut på fredagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0