14 maj 2010 - Blinka inte!

Jösses, har just kommit på att Julia blir hela 19 veckor idag! Är det verkligen 19 veckorsen jag låg inne på förlossningen och våndades i värkar? Att tiden kan gå så fort, det är ju nästan inte okej! Självklart är det den bästa belöningen att se sitt barn växa och utvecklas och lära sig nya saker. Det finns inget större glädjeämne, men man vill ju kunna hinna njuta av det som sker innan nästa sak kommer. Nu är jag väldigt nöjd med hur vardagen är och jag tycker Julia är så underbar att hälfen hade varit nog! Nu skulle jag vilja trycka på paus i några veckor och bara njuta av hurdan hon är och alla söta grejer hon gör. Men det går ju inte riktigt. Får försöka hinna med det i alla fall! Det blir mycket kort och en del videor så vi alltid kan minnas den här fina tiden.



Julia 3 dagar gammal





Julia 1 månad och 3 dagar gammal





Julia 2 månader och 3 dagar gammal





Julia 3 månader och 3 dagar gammal





Julia 4 månader och 3 dagar gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0