14 maj 2010 - Ätit

Sådär nu har vi ätit middag båda två. Julia fick sin potatis/palsternack puré och mjölk efter det. Jag har slutat försöka ge henne broccolin då hon inte alls gillade det. Det kommer väl med tiden, får vi hoppas, då det är något som aktivt serveras här!
Själv åt jag bakad potatis med vitlökssmör, ost och majs i. Stekte upp några champinjoner också, som jag hade vid sidan av tillsammans med fetaost och oliver. Mumsigt var det och inte så tungt så man blir äckligt mätt efteråt. Julia har precis somnat och jag funderar på att gå och duscha. Behöver tvätta och reda ut mitt fågelbo till hår och även raka benen som nu börjar lika en regnskog - utan regnet. Snart ser jag väl apor som slänger sig mellan stråna. Känner mig inte riktigt fräsch med håriga ben. Vill gärna att det ska vara mjukt och lent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0