13 maj 2010 - Sunkmorsa

Jag känner mig verkligen ursunkig idag, trots att jag duschade igår! Då jag inte mår riktigt jättebra har jag inte orkat ta tag i disken från igår. Det är ju inte jättemycket, men det bidrar till min sinnesstämning. Fast mina kläder är ju värst! Har på mig ett par jätterosa velourbyxor som är dekorerade med massa vita bebiskräkfläckar och har matchat med ett linne som är så rött det kan bli och på fötterna ett par av Johnnys raggsockar, då jag tycker det är så kallt på golvet. Jag skulle nog behöva dra en snabbplockning i lägenheten och få bort det mesta och sedan slänga mig själv i duschen, nu när Julia somnat igen. Fast jag väntar nog med det och gör det till kvällen. Har börjat tycka om att duscha på kvällen, vilket jag aldrig gillat. Tror det är för att jag då kan stå så länge jag vill, vanligtvis, då Julia somnat för natten. På dagarna vet jag ju aldrig hur länge hon sover. Kan bli allt mellan 15 min till 2 timmar, och det spelar ingen roll hhur mycket hon sovit natten innan.
Nu har hon i alla fall somnat för andra gången idag, och förra gången sov hon en bra stund, så logiskt sett så borde det bara bli en liten powernap nu, men, som sagt, man kan aldrig veta med henne.




Typ såhär känner jag mig....vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0