12 maj 2010 - Vill verkligen ha sol!!

Jag önskar mig sol i födelsedagspresent (och en rumpa, då den lilla jag hade försvann med förlossningen...)! Vill ha varmt och skönt så man kan sitta ute! Saknar liksom lukten av solkräm. Känns som det var evighetersen jag använde det, och det var det ju nästan. Över ett årsen iaf..! Vill åka iväg till sommaren, till nåt varmt land och bara ta det lugnt med Julia och någon trevlig vän. Bara slappna av och släppa alla bekymmer här hemma. Men, men. Får drömma om det istället...

Idag bränner min hals och har gjort konstant sedan jag vaknade. Har så svårt att känna skillnad på halsbränna och "på-väg-att-bli-förkyld-ont-i-halsen". Tycker det känns precis likadant, men jag tror det är halsbränna jag har, och jag hoppas på det! Pallar inte att gå och bli sjuk nu. Kanske borde försöka tänka på mina matvanor mer. Är ju inte jättebra att äta massa onyttigt om man lider av halsbränna. Dessutom har jag ju haft problem med både magkatarr och magsår. Borde väl vara varningstecken och motivation nog att ändra på mina måltider. Men sen är jag ju lat också och gör det gärna bekvämt för mig. Idag har jag dock ätit mest youghurt och frukt då det lindrar i halsen. 

Jag är riktigt trött nu, alltså, men har ingen lust att gå och lägga mig. Men jag borde egentligen komma isäng någolunda tidigt, för jag blir bara tröttare och tröttare på morgnarna när Julia vill upp. Och visst tar jag mig upp men känner mig som ett gammalt vrak och skulle nästan kunna somna stående medan jag värmer hennes morgongröt i micron.
   



Såhär somnade lillsnuttan ikväll. I mitt knäveck :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0