15 maj 2010 - Telefonerat

Andreas hörde av sig, men pappa lyser med sin frånvaro. Jag har försökt få tag på honom typ hela dagen, men han svarar inte när jag ringer och han ringer inte upp. Jag hatar det! Jag får ont i magen. Blir så orolig att något ska hända honom. Har hört så mycket historier om lastbilschaufförer som bara slutar leva helt plötsligt. Är ju inte ett hälsosamt yrke direkt. En av pappas äldsta vänner gick bort för bara några dagar sen. Han arbetade som lastbilschaufför förr, men det som blev slutet var skadorna som han fick pga ett rån som han blrv utsatt för. 7 skott fick han i magen. Mirakulöst nog överlevde han då, och ringde själv eftet ambulans. Men nu orkade inte kroppen längre. Hans granne hittade honom i sin rabatt hemma.

R.I.P B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0