12 maj 2010 - Mulet

Är det bara jag som börjar bli less på att vårvädret aldrig tar sig? Det är bara grått, grått, grått hela tiden! Känns mer som höst och det ser nästan ut som om träden börjar tappa löv, istället för att få. Om mindre än en månad ska det ju vara sommar, men fortsätter det såhär så verkar ju det rätt hopplöst. Kommer gå direkt från "vår" till höst! Men ingen idé att hänga läpp!!

Dagen har varit otroligt händelselös. Vi har slappat ordentligt, jag och Julia, och tagit igen oss efter gårdagen. Mina ögon gick verkligen kors och tvärs när jag vaknade i morse. Jag är så glad att flickan min är så lugnt och tolerant. Hon stressat aldrig upp mig på morgonen, utan låter mig ligga och vakna till liv bra länge innan det är dags för frukost!
Nu har hon precis käkat gröt och efter det sin vanlliga mjölk. Hon hann dock inte äta upp allt, då hon somnade med flaskan i munnen. Det har aldrig hänt förut, men hon har bara sovit ca. 15 minuter sedan hon vaknade vid 08 i morse, så jag kan tro att hon är trött!




Tröttis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0