10 maj 2010 - Ma-ma

Japp, hon sa det! Ett mycket distinkt "ma-ma" kom mellan all "A a a aaaa" och "O o o oooo", och jag bestämde på momangen att det var mamma hon menade. Skyndade därför fram till henne där hon låg och tjoade i sitt babygym och lade mig bredvid och frågade "Vad ville du?" med den mjukaste rösten som kan tänkas. Då tystnade hon till och började istället le gigantiskt åt mig, och det charmar mig ju precis lika bra, så jag blev liggandes där ett bra tag.

Julia fick smaka broccoli och potatis idag och jag grämer mig för att jag inte filmade det. De mest fantastiskt roliga minerna utspelade sig i hennes lilla, annars så vackra, ansikte och jag kunde självklart inte hålla mig för skratt. Jag ska inte ens ge mig på att försöka förklara det, för det blir ungefär som att förklara det roliga i ett skämt. Ni får helt enkelt försöka tänka er hur det såg ut, och har ni träffat Julia så vet ni ju att om några av hennes muskler är aktiva så är det de i ansiktet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0