10 maj 2010 - Lunchad!

Nu har jag ätit också, frukost och lunch. Kyckling, oliver, fetaost och lite tzatziki. Var riktigt gott och blir inte så tungt i magen. Lätt att tillaga också, även om kycklingen tar ett tag. Men jag kör på Stinas kyckling, som man bara skjutsar in i ugnen på 200c i en timme. Så man slipper ju stå och passa den hela tiden!

Nu tänkte jag kolla upp vad en tågbiljtetterna till Jönköping skulle kosta mig! Har ju planer att åka upp och hälsa på Kajsa och hennes mysiga familj om 2 veckor. Känner att jag kan behöva komma iväg och komma ut ifrån dessa väggar där jag suttit fast i ungefär 7 månader nu. Och att träffa Kajsa är ju alltid så trevligt och mysigt.
Hon har gjort ett starkt intryck på min käre far, vill jag lova. Varje gång jag pratar med pappa säger han med stor entusiasm "...vilka vänner du har, du..." och jag kan inte annat än att bara hålla med. Har haft otrolig tur med de vänner jag har! De ställer alltid upp på mig och hjälper mig så gott de kan när jag ber.

Om Kajsa säger pappa: "Hade det funnit 10 till som henne på jorden skulle det inte finnas några krig!". Stora ord, men de yttras inte helt utan anledning får jag säga!

Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0