28 mars 2010 - Sommartid.

Jag blir lika glad varje år när jag upptäcker att det är dags att ställa om klockan från vintertid till sommartid. Självklart är faktumet att det är så mycket ljusare när man vaknar en stor orsak, men den största är ju ändå att årstiden jag väntat på så länge, det här året längre än andra, är på insprång. Dessutom har Julia sovit utan ett enda avbrott hela natten, och sådana utvecklingar är fruktansvärt betydelsefulla att se. Hon åt vid 23:20 och 23:45 låg hon i sängen igen, med mätt mage och torr blöja. Jag la mig samtidigt, men läste några minuter innan jag somnade. Sedan hörde jag inte ett ljud från henne förren hon vaknade klockan 07:03 i morse. Nu sover hon igen, efter att ha suttit och gosat och lekt i soffan med mig ett tag.




*Gullrumpa*


Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0