27 mars 2010 - Var ju tvungen...

Ditt utseende:
Hårfärg? Mörkblond?
Längd? 160cm give or take...
Skostorlek? 35-36 (1 storlek mindre än min 15 år yngre kusin upptäckte jag idag)
Ålder? 22 år och 10 månader imorgon =)

Kärlek:
Har du kille just nu? Jamen..
Gillar du någon? Sorgligt annars
Vem? Eh..min kille?
Tillåter du din kille röra vid dig? Ja...?
Överallt? Haha..om han ber snällt :p
Har du haft sex? Har väl hänt
Hur många har du haft sex med? Nja, där går väl gränsen..
Har du haft många förhållanden? Ett seriöst

Smak & stil:
Vad har du på dig? Jeans, grått linne och ljusgul hoodtröja med korta ärmar.  
Hur ser dina trosor ut? Randiga i regnbågens alla färger
Har du någon BH? Ja, men den lär snart flyga av. Bekvämare utan!
Hur ser den ut just nu? Vit amningsBH.
Hur beskriver du en fjortis? Skriker och tjuter för att få uppmärksamhet. Röker och håller cigaretten så att alla kan se den. Pratar med en brytning/dialekt som de egentligen inte har etc etc..
Hur beskriver du en pluggis? Har kommit till en fas i mitt liv där jag anser att de som kallas pluggisar ska ta det som en komplimang. Okej, finns väl pluggisar och "pluggisar". Det ska ju vara hälsosamt mycket "pluggis"!

Bad days:
Har du varit full? Åjo, någon gång har väl även jag varit lite rund under fötterna...;)
Har du däckat? Inte vad jag minns...bara när jag legat på sjukhus och fått morfin eller nåt annat spännade. :p 
Har du haft sex på fyllan? Kanske...
Har du rökt? Ja det har jag ju.
Har du snusat? Ojojoj ja det har jag
Har du gjort något olagligt? Inget som jag skulle hamna i fängelse för. En liten bot kanske...
Har du slagit någon ner till marken? Nej, men så många gånger jag har velat...:p

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Ehm...nickel..?
Tror du på gud? Det här är alltid en svår fråga. Jag funderar på om jag ska tro eller inte.
Har du en bästis? Har många bästisar!
Är du vegitarian? Är väl ingen kanin eller..:p
Har du varit med om ett stort gräl? Alltför ofta..hormoner :s

Antingen eller:
Mjölk/saft? Åh, svårt....
Ibumetin/alvedon? Ingetdera om det inte är absolut nödvändigt och då föredrar jag Panodil..
Katt/hund? Båda :D
Cykla/gå? Cykla är mysigt! Men promenera med barnvagnen är mysigare :D
Öl/vin? ÖL!
Kanin/hare? Kanin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0