24 mars 2010 - Nu är det slut för idag *klapp klapp*

Ja, så kom och gick ännu en dag. Nu är det skönt att tiden går fort då vi inte har ett rötet korvöre här hemma, pch får i princip skramla ihop smulor och torkat bröd för att ha något att äta. Avskyr att inte kunna äta det jag känner för på dagarna! Borde ta den här tiden när jag är sugen på allt som inte finns hemma till att skriva inköpslistor tills nästa storhandling!

Dagen har varit fruktansvärt händelselös, men det är skönt att vissa dagar är sådana. Inte för att jag har jättemycket att göra, men för det mesta sitter jag inte bara hemma på dagarna. Men det är precis det jag gjort idag. Pga min onda mage orkar jag inte gå ut och promenera med Julia trots att det varit fint väder. Det hade nog behövts då Julia varit aningen gnällig idag. Först har hennes mage krånglat och sedan var hon dötrött men kunde inte komma till ro att somna som hon brukar. Men efter några somningsförsök, som alla resulterade i att hon vaknade efter 10 min, så somnade hon äntligen vid 16:00 och vaknade inte förrän 21:30 för att äta lite, men somnade snart om igen!



Nu är det natten för mig med!

Godnatt.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0