21 mars 2010 - Kvällslugnet har tagit över lägenheten

Nu har Pluttan somnat så nu kommer det vara lugnt för kvällen. I alla fall i en 4 timmar till. Blir nästan rastlös när hon sover och lägenheten är städad, vet liksom inte vad jag ska gör, och det går ju inte att bara sitta och inte göra någonting. Tur då att jag varit och köpt lite godis och coca cola. Kvällen är räddad!
Fick en kokbok av Tessie, precis som jag ville ha. Nu blir det matlagning till tusen så fort pengarna kommit så jag har råd att köpa ingredienser. Kanske jag blir kvitt de satans Mamma Scans köttbullar nu!



Sova, skratta eller nysa? Ja, jag vet inte...:p


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Go for it! Övervinn de där äckliga köttbullarna! De fixar du! ;)

2010-03-22 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0