20 mars 2010 - Filmen som alltid går hem (hos mig)

Jurassic Park. Jag gillar verkligen den filmen. Är det pinsamt? Nej, jag skiter i om det borde vara pinsamt, jag älskar den. Och det är hela sanningen! Jag har alltid gillat den grymt mycket. Efter mamma dog så använde jag en del av arvet till att köpa en TV med inbyggd video (stenålderstiden) och under sommaren låg jag ute på gräsmattan med min TV och tittade på Jurassic Park varjedag. Grannarna måste ha undrat vad det var för satans vrålande oväsen som kom från våran tomt ständigt. Och till denna dag är detta en film jag alltid kan se. Oavsett humör så funkar Jurassic Park alltid.
Jag tycker att den är riktigt bra gjord, för att vara så "gammal" som den är. Nu vet ju inte jag hur dinosaurierna såg ut på riktigt, men de i filmen fick i alla fall mig att se mig över axeln när jag var ute och gick. Jag och Andreas satt till och med och pratade om vad vi skulle göra ifall en dinosaurie skulle dyka upp på gräsmattan utan förvarning.
Bra med livlig fantasi :)

Nu kom min pojk hem, så det är dags för Lördagsmyyyyyyyys :D


Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0