2 mars 2010 - Vad ska hända idag då?

Igår när jag gick och la mig hade jag planer för dagen. När jag vaknade hade jag det inte. Skulle träffa Sara, men fick ett sms att det inte passade idag. Har ingen aning varför, men hon var ute igår. Kanske är hon lite bakis? Men solen skiner ju, så vi kanske kan ta oss ut på en promenad med vagnen lite senare. Ska försöka ta mig till apoteket och köpa något mot halsbrännan som jag får på natten och tidigt på morgonen. Fruktansvärt smärtsamt, men det hjälper oftast när jag dricker något kallt.

Min käre bror har inte fått några arbetsinstruktioner för den här veckan, så troligen kommer han bli hemma och då dyker han säkert upp här någon dag. De har väldigt lite att göra på jobbet nu, han och pappa. Förra veckan var det pappa som nästan inte fick något jobb. Kan ju verka skönt, men det resulterar ju i mindre pengar, och det är kanske inte riktigt lika skönt. Bad times! Men det ger dem i alla fall lite mer tid att spendera med Julia och det har de ju inget emot!




Hej sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0