18 mars 2010 - No subject -

Har egentligen ingenting att skriva om, så jag vet inte varför jag gör det. Det har hänt ovanligt lite sen sist jag uppdaterade. Jag har typ bara sovit, matat och bytt på Julia. Precis som vilken annan morgon som helst. Natten var annorlunda dock. Julia kändes inte riktigt lika avslappnad som annars, vilket resulterade att även jag blev mindre avslappnad och sov därför inte så bra. Hon somnade inte om direkt efter 01:00 målet, som hon brukar göra utan låg och pratade och sparkade omkring sig. Det är väl lugnt iofs men då och då började hon gnälla för att hon tappade nappen eller låg fel eller nåt annat jag var tvungen att återgärda för att få lite ro. Så när hon vaknade runt 04:30 trodde jag att vi inte hade sovit någonting alls, någon av oss, och började då trycka in nappen i munnen på henne. Efter ett tag reagerade Johnny och frågade om hon hade ätit, men jag mindes inte om jag hade varit och gett henne mat eller inte. Hon verkade ju onekligen hungrig, så Johnny gick upp och gjorde i ordning maten till henne och hon åt med god aptit. Sedan somnade jag om bums. Julia somnade nog även hon ganska snart för det var tyst. Sedan vaknade hon strax innan 09:00 och ville ha upp mig. Hon var inte hungrig, men ville inte ligga i sängen längre så vi gick och tittade på TV. Efter en stund åt hon igen, sedan skulle hon stå upp i mitt knä en stund och av detta brukar hon bli väldigt trött, så nu ligger hon och sussar så fint i sin säng igen. Vilket troligen är varför jag känner att jag måste blogga trots att jag inte har något intressant att skriva om. Jag vet ju inte när tillfället ges nästa gång...

Idag har vi inga direkta planer! Johnny skulle visst iväg och träna lite capoeira med en ny grupp som han träffat i Majorna, men det är först vid 17:00. Innan dess ska lägenheten städas! Jag hatar när det är stökigt omkring mig. Blir stressad och irriterad och håller mig ifrån rummen som är värst, för tillfället; Köket. Kanske är därför jag glömmer av att äta på dagarna? Jaggår typ bara in i köket när Julia är hungrig, och då är det snabbt ut igen när maten är färdigfixad! Så städning av köket är Johnnys uppgift. Eller i alla fall disken och bänken, sedan kan jag dammsuga och skura golven.

Titta va! För att inte ha någonting alls att skriva om fick jag ihop ganska många rader. Det är det som kallas "ordbajs" och det är en av mina största talanger! :)



Hejdå. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0