17 mars 2010 - Träffa Kajsa med familj idag! =D

Idag ska Kajsas bror Kalle vara med i en bagartävling i Nordstan. Han är ju utbildad bagare och Kajsa har visat mig bilder av några av hans verk, och de är otroligt fina! Jag och Julia ska självklart åka dit och titta. Får ju trägga Kajsa och hennas stora familj också, och det har jag sett fram emot. Verkar som hon har världens gulligaste familj! Vi ska åka in så vi är där strax innan 12 så nu sitter jag här och längtar!



Måste försöka få tag på någon på Skatteverket då vi fortfarande inte fått hem papper angående registrering av Julias namn. Har man inte lämnat in ett namnförslag när barnet är tre månader finns risken att de bestämmer ett namn för henne. Och det vill vi ju inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0