17 mars 2010 - Mira ♥

Pratade med Mickan en bra stund igårkväll efter att jag kommit hem. Hon berättade om hur förlossningen varit och vi upptäckte hur likt vi hade agerad i vissa situationer. Men hon fick ju kämpa så himla länge, och jag lyfter verkligen hatten för henne. Julia var ute efter 10,5 timmar. Vi åkte in på morgonen och på kvällen hade vi henne. Mickan höll på i nära 20 timmar innan Mira kom ut. Helt otroligt att hon orkade med efter så lite sömn och så lång tid med värkar. Kan minst sagt säga att jag är stolt över henne. Idag åker hon nog hem, eftersom pappa Andreas inte får ligga kvar längre. Han blev hemskickad igår, och det är inte jätteroligt att ligga där själv. Dessutom om allting verkar bra och hon känner sig okej så finns det ju ingen anledning för henne att ligga kvar. Jag fick ju ligga kvar i 4 dagar, men det var ju mycket för att både jag och personalen ville ha koll på mitt blodvärde och hur jag mådde innan jag åkte hem. Längtar tills jag får träffa dem, är jättenyfiken på den lilla sötnosen! ♥




Mirabira sötnos =)


Jag har funderat lite över hur det kommer bli när Julia och Mira blir äldre. När jag, Mickan och flickorna träffas, kommer Julia känna sig utanför eftersom hon är den enda vars namn inte börjar på M? Fånigt, jag vet, men det skulle jag kunna gjort när jag var liten. Får kanske börja kalla henne Mulia istället...;)




Hejj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0