15 mars 2010 - One year later

På torsdag är det ett årsen jag fick mens sist. Kommer ihåg den dagen så väl. Jag hade mått taskigt och haft kramp i magen i två dagar. Vi hade varit i Pipa och Tabatinga och hade stannat till vid något badställe där jag fick låna toaletten. Sedan hälsade vi på hemma hos Johnnys mamma i Pium innan vi åkte hem. Att det skulle vara sista gången på en så lång tid. Någon knapp vecka efter var vi tillbaka i Pipa, och jag misstänker att det var då Julia blev till. Jag menar, vad gör man i Pipa annat än att pippa? (Nu var jag rolig igen)
Jag har inte fått tillbaka mensen än efter graviditeten och förlossningen, men väntar den nu vilken dag som helst. Har haft mensvärk (tror jag?) och har världens pms! Värre än vad jag minns. Så fort Johnny säger eller gör något som jag inte gillar, fast jag egentligen inte skulle bry mig om, vill jag bara hoppa på och slita håret från hans skalle. Snäll flickvän jag är va? Han kom i alla fall in och lade sig bredvis mig i sängen och gav mig rygg och nackmassage. Det gjorde susen, och efter att ha slumrat en stund var jag som en helt ny människa!

Jag tror jag missade Mickans telefonsamtal i morse :(. De får inte ha på mobilerna på BB så hon ringer från ett annat nummer, ett Dolt nummer. Och jag hann inte svara. Jag som ville prata med henne! Hoppas hon ringer igen imon. Hon kanske rent utav åker hem imon..? Längtar tills jag får träffa den lilla Pärlan hon har fått. Hon är så söt så! :D 





Hejjsvejj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0