14 mars 2010 - Bekant känsla...

Usch! Jag känner mig bakfull!! Jag har inte varit bakfull på flera, flera år, men, oj, så välbekant känslan är. Trött och huvudvärk. Och ont i magen. Fick alltid ont i magen när jag var bakfull. Men jag är inte bakfull. Har inte druckit en droppe alkohol sen den typ 19 april förra året, och det känns ju lite sent att bli bakfull nu. Nej, jag satt uppe och väntade och väntade tills klockan var närmare 02:00. För att orka hålla mig vaken vräkte jag i mig godis tills jag var påväg att spy och lite cola på det. Så huvudvärken är väl en blandning av för lite sömn och sockeröverdos. Samtidigt som min nacke är stel som ett järnspett, och det gör ju inte saken bättre. Dessutom fick jag reda på utav min tandläkare när jag var där sist att jag gnisslar tänder. Även detta kan ju vara en bidragande orsak till huvudvärk. Så min stackars skalle har det inte lätt!
Har fortfarande inte fått något besked så jag sitter fortfarande och väntar och väntar! Kommer sitta klistrad framför datorn idag tills jag får reda på hur allt går och har gått och vad resultatet blev!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0