10 mars 2010 - Vad jag har sovit inatt!

Julia somnade runt 19:00 igår. Strax innan 21:00 dök även jag ner i sängen och somnade rätt snart. Vid 01:00 vaknade hon för lite mat, och Johnny tog hand om det. Med full mage, rapad, nybytt blöja och ren pyjamas somnade hon nöjt om igen när han la tillbaka henne i sin säng. Jag somnade om lika snabbt. Sedan sov hon som en stock till klockan var 07:30, och det var redan ljust ute. Har räknat ut att jag sovit "give or take" 10 timmar inatt!

Det gick jättebra att sätta in spiralen igår. Först fick jag ta ett graviditetstest. Inte för att vi misstänkte att jag var gravid, men man måste ändå göra det. Naturligtvis var det negativt, tack och lov. Johnny blev dock lite uppspelt och nervös då han trodde vi skulle få en till bebis. Men det blir inte än på några år. BM som satte in den pratade med mig under hela tiden så jag hade annat att fokusera på, och jag var förvånad över hur lite jag kände. Ingenting faktiskt. När hon ändå "var där" bestämde vi att det var lika bra att ta cellgifter eftersom jag ändå kommer att få en kallelse i år när jag fyller 23. Lika bra att ha det gjort, så slipper jag åka en gång till. Får svaret om 6 veckor, men jag oroar mig inte särskilt mycket.

Vi hann hem till tvättiden med 30 minuters marginal, så nu är i stort sätt allt rent. Har två maskiner till att tvätta, så det gör vi idag. Har tvättid igen vid 11:00.
Ska vara hos barnläkaren med Julia vid 11:30 också, på rutinkoll. Samma som de gjorde på BB innan de skickade hem oss. Men hon är ju pigg och glad, och utvecklas som hon ska, om inte fortare, så det ska nog gå bra!


Förresten! Johnnys andra syster Anny har även hon fått en liten kille nu. Eller ja, det var några veckorsen. Vet inte vad han heter än då hon har haft mobilen avstängd sen dess. Har väl att göra kan jag tro. Så nu har Julia sju kusiner. Två av dem födda samma år, och de andra är mellan 1-4 år äldre. Hon kommer ha massa att leka med I Brasilien när hon blir lite äldre :D





TCHAU.


Kommentarer
Postat av: Jossan

du ska väl inte TA cellgifter? utan göra ett cellgiftsprov!?

2010-03-10 @ 20:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0