1 mars 2010 - Lipar till Biggest Loser. Hormoner??

Av någon anledning har jag börjat kolla skitmycket på Biggest Loser. Kan bero på att det har gått ungefär non-stop på TV de senaste veckor, repriser, äldre repriser och nya avsnitt. Idag var det en familj som vann ett paket hemifrån och fick ett brev från sin 6 år gamla son där han hade gjort handavtryck och skrivit något i stil med "..samma händer ni höll i den dagen jag föddes. Även om den dagen är förbi minns ni den säkert fortfarande". När de läste upp det kände jag hur det började bränna under ögonlocken och jag insåg där och då; "Jag är fan den Biggest Loser evá..." :p

Idag åkte vi in till stan för att spendera pengarna som Johnnys kompis lämnade kvar åt oss för att vi skulle kunna köpa nya kläder till Julia, eftersom hon växer så fort. Vi var inne på Cubus och hittade massa "2 för 99:-" så vi fick köpt en hel del där inne. Sedan var vi inne på Ur och Penn där jag hittade en lila klocka för bara 100:-. Var ju tvungen att köpa den! Johnny stack sen iväg för att träffa nån kompis och jag kilade in på apoteket för att fixa lite produkter till Julias nästäppa. Fick med koksaltlösning, "Herr Nezeril" och alvedon i stolpillerformat. Så nu har vi gjort oss av med alldeles för mycket pengar igen, men det mesta var ju faktiskt nödvändigt. Sånt där som är bra att ha hemma, liksom, även om man kanske aldrig kommer behöva använda det. Nu hoppas jag min Mr Kock kommer hem och lagar mat snart!!




Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Haha... Jag lipar typ till på spåret... Suck...

2010-03-01 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0