8 juni 2010 - Seg återkomst

Det blir av någon förunderlig anledning så svårt att komma tillbaka till bloggandet när man haft ett uppehåll, även om det inte är längre än +- en vecka! Man skaffar sig ju liksom en vardag utan bloggandet och då är det svårt att ta sig tillbaka till den man hade innan. Det är svårt att vänja sig av med det, men nästan svårare att vänja sig vid det igen. Men jag får försöka!

Vad har hänt sen sist då. Inte jättemycket direkt. Jag har fyllt år och firade dagen med de flesta av mina närmaste vänner; Kajsa, Mickan, Madde och Sara. Och självklart var stjärnorna med; Julia och Mira. De är så söta ihop nu när de börjat lägga märke till varandra. Så söta att jag blir alldeles tårögd när jag ser dem!
Kajsa kom hit på förmiddagen och hjälpte till att fixa god mat (Kajsa lagade mat, jag gjorde iordning mig och Julia). Tårta ble det också, såklart, med 23 rosa ljus i!

Två dagar senare firade jag min första mors dag! Stort! Samma dag föddes Saras lillasyster Elsa. Supersöt liten flicka, med betoning på liten. 48 cm lång och inte ens 3 kg, trots att hon var 7 dagar sen. Välkommen Elsa!
Sedan var det klasskamraten Magdas tur. Första jag känner i Sverige som fick en pojk! Välkommen Algot!

Nu ska jag ta hand om min lilla gaphals till dotter här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0