29 juni 2010 - Sommarregn

Nu började det helt plötsligt regna! Eller ja, kanske inte så helt plötsligt, men för mig var det det. Sist jag kollade ut genom fönstret var det strålande solsken, och nu hörde jag hur det smattrade utanför. Kan ju behövas. Har varit rätt så hett här några dagar nu! Det får gärna regna hela natten för min del. Tycker man sover mycket bättre då, och det tycker Julia också, och det är ju lite en förutsättning för att jag ska sova bra. Att hon sover bra, alltså. Ah tjööt!
Sen hoppas jag på fint väder imorgon då jag ska ta mig ner till Kungsbacka. Ska till bostadsförmedlingen och prata med dem där. Sen ska jag träffa Sara, Anna, Jenny och lilla Elsa som jag inte träffat ännu. Ska bli så kul att se skillnaden mellan henne och Julia. Min lilla klump♥


Hon somnade precis, Julia. Med nappflaskan i munnen. Hon hann inte ens sluka i sig all sin välling innan hon började snarka. Hon har börjat bli väldigt trött på kvällarna, men det blir ju ett långt glapp där på eftermiddagen/kvällen mellan sovstunderna. Men det är ju bra att hon somnar i tid, både för henne och mig. Då får jag några timmar att koppla av innan jag går och lägger mig själv, och hon blir inte så övertrött som hon ibland kan bli. Det är inte roligt...
Själv sitter jag och tittar på fotboll, Spanien-Portugal. Halvlek nu och inga mål ännu. Tycker inte att det händer så mycket. Har varit väldigt få målchanser, bara en som vanligt riktigt bra och det var från Portugals sida. Tror dock jag hoppas på Spanienvinst idag. Tror jag...! Är inte så jätteinsatt i spelet, uppriktigt sagt. Brukar bara halvkolla på matcherna. Zappa över från andra program eller ev film, mest dock när Brasilien spelar. Är ju det laget jag har mest anknytning till av de som spelar.
Äh, fotboll är väl inget jag ska direkt diskutera då jag egentligen inte vet vad jag pratar om- Är bara uttråkad..!






Mammas springor till ögon =b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0