29 juni 2010 - Snorig bebis

Nu när jag äntligen blivit fri från hosta och snuva verkar det som om det hoppat över till Julia. Igårkväll vaknade hon helt förstörd och var alldeles täppt i näsan. Hon grät förtvivlat och jag kände mig som världens hemskaste människa när jag skulle ge henne saltlösning i näsan för att det skulle släppa. Det är inget hon tycker särskilt mycket om direkt! Men jag fick i det och direkt lossade det och jag kunde peta ut det. Jag droppade lite extra, sen fick hon välling och somnade om. Vaknade dock 06:15 imorse. Jag vägrade dock att gå upp, så jag la henne bredvid mig i sängen och vi somnade om båda två. Klockan 08:30 vaknade jag av att Julia grät och när jag tittade upp var hon påväg ner från sängen med huvudet före, vid kortsidan där sängen står emot väggen. Såg jätteotäckt ut och jag fick snabbt som ögat upp henne därifrån. Det var dock ingen fara med henne. Hon grät i typ 10 sekunder och sen var det bra. Avskyr den där sängen som inte kan stå stilla! Glider runt på golvet och hamnar mitt i rummet under natten. Dessutom åker bäddmadrassen alltid ut från sin plats så den hänger en halvmeter utanför sängkanten. Så många gånger jag suttit mig och hamnat på golvet! Vill ha en sängstome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0