28 juni 2010 - Klipp klipp

Var en kort sväng med Julia till nära butiken för en liten stund sen för att köpa något att dricka. Äntligen fick jag tummen ur och bokad tid hos frisören här borta. Hon ska få ta en bra bit av mitt hemska hår som inte blivit taget hand om sen förra sommaren. Efter att ha genomgått en graviditet, förlossning med blött hår och den vintern vi hade, är det nog dags att få något gjort. Nu är ju mitt hår väldigt tåligt och ser inte alls så hemskt ut som kanske förväntar sig, men det känns fruktansvärt och jag märker att det är slitet eftersom det trasslar sig hela tiden. Så det ska bli skönt att få av det! Kommer säkert känna mig som helt ny människa efteråt. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0