28 juni 2010 - Bored to death...

Jag är superuttråkad! Sitter och tittar på "Alla älskar Raymond" - kul! - och kollar alla bloggar jag brukade följa innan min laptop bestämde sig för att dö. Nu är jag i stort sätt klar med det, har kollat min fb sisådär 118 ggr, och nu bloggar jag - igen. Finns ju inte ens ett rum i lägenheten att städa då jag inte gjort annat de senaste 3 dagarna. Jo, sovrummet skulle behöva sig en omgång, men där ligger just nu Julia och sover så jag vill inte gärna börja böka runt där inne så hon vaknar.

Ska tvätta igen idag. Får aldrig rent alla kläder på de 3 timmarna jag har på mig under tvättiden. Blir för mycket blöta kläder då torktumlaren typ bara får torrt en av omgångarna. Blir det fint väder så blir det nog också en liten promenad med Julia i nya vagnen. Hon somnade förresten i den nyligen. Hade ställt den framför Tv:n så hon satt där och pratade med - tv:n? Efter ett tag reagerade jag på att hon blivit väldigt tyst, och då hade hon somnat. Jag funderade en stund på att låta henne ligga kvar och bädda ner henne där, men insåg snart att det är lugnare för henne i sovrummet, eftersom jag inte är där och för oväsen. Och hon trivs ju så bra i sin säng. Dock har hon börjat gilla att somna på min axel igen. Jag älskar när hon gör det, men det är ju ingenting hon ska vänja sig vid, så jag står emot min vilja och lägger henne i sängen när hon är trött. Nästan alltid...:p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0