27 juni 2010 - Hitt på nåt.

Idag blir det en sväng in till stan för att se om jag får tag på någon hyfsad vagn till lilla fröken här. Typiskt att den skulle paja just som vädret blir fint och jag känner att jag vill ut och gå. Det funkar ju inte riktigt att gå på promenad med Julia i selen. Blir ju inte mysigt alls, bara smärtsamt!

Har precis tagit på henne "nya" kläder. Vi fick en stor säck kläder efter Tessies guddotter när Julia var liten. Alla olika storlekar var det, och det är guld värt nu när hon växer ur kläderna snabbare än jag hinner säga "köpa nytt". Nu är en del av hennes 68 bodys för trånga och storlek 74 sitter nu på. Och det passar! Lite stort och hängit blir det ju, men inte så det ser dumt ut. Helt fantastiskt! På den lilla skuttan som drunknade i 50 kläder när hon föddes gör nu en storlek 74! Meu deus!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0