27 juni 2010 - Godmorgon

Idag kände hon inte för att sova särskilt länge, min lilla skrutta. Strax efter 07 började hon gråta. Det gör hon ytterst sällan på morgonen, men hon hade hamnat på sne i sängen och hade typ fastnat. Hon har börjar röra sig så otroligt mycket nu! Det är nästan omöjligt att byta blöja på henne. Hon verkar känna sig speciellt fri och vig när blöjan åker av så hon ålar sig runt som en orm. Säeskilt svårt blir det ju också, eftersom blöjorna jag använder just nu är för små. Tänkte försöka använda upp dem innan jag börjar med de större. Inte slösa! Men jag får se, kanske jag måste strunta i det. Vilket känns aningens surt då jag har rätt många kvar.
Även i sängen har hon alltså börjar snurra runt. Och nu vill hon också helst sova på mage, vilket hon aldrig tyckt om innan. Gärna med huvudet halvt nertryckt i kuddenoch rumpan rätt upp i vädret. Ser rätt kul ut, men väldigt sött! Så idag hade hon hamnat på tvären och kunde inte komma loss, så jag flög upp ur sängen och drog upp henne. Sedan fick hon ligga bredvid mig i sängen en stund, då det inte fanns en chans att jag skulle orka gå upp. Men jag ändrade mig snart då hon bara låg och ryckte mig i håret och rev mig över ögonen och näsan. Idag ska naglarna klippas!





Nya favoritställningen. Vet inte om jag riktigt gillar det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0