26 juni 2010 - Jonglerar med vardagssysslor

I förrgår städade jag ju nästan hela lägenheten, men det finns alltid lite kvar att göra. Idag är det kläderna som tvättas. Jag sopar golvet lite extra och ska snart ta mig an disken också. Måste försöka hålla det någolunda rent den här gången. Är ju faktiskt inte ett barn längre, så det duger inte att stöka ner som jag har en tendens att göra! Har ett eget barn och måste hålla reda runt omkring henne, dels för hälsans skull, men också för att hon ska lära sig att ha ordning på saker och ting!

"Not another teenmovie" visas just nu på 4:an. Är verkligen en dålig film, men om ingenting annat går så får den duga. Var ett bra tag sen jag såg den, med Mickan har jag för mig. Borde vara typisk våran humor på den tiden (har inte förändrats så mycket, dessvärre...) men vi tyckte inte att det var någon höjdarrulle direkt. Får ge den en halv chans till, då jag bara tittar med en fjärdedels öga. De andra är upptagna med renthållning!

Får ta och packa mig ner till tvättstugan och hämta upp kläderna!




Ser ni tansebissingarna? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0