25 juni 2010 - Jag är så duktig!

Vad jag städade igår! Blir så trött när lägenheten är stökigt och känner mig allmänt nerstämd. Kändes nästan som jag städade mig själv när jag drog igenom lägenheten med dammsugaren, moppen och dammtrasan. Nu är det rent i alla fall! När jag var färdig upptäckte jag att det var strålande solsken ute, och jag hade städat bort det, men jag får ta vara på dagarna jag känner för att städa. De är rätt så sällsynta, tyvärr...
Ca 30 minuter efter jag var klar kom pappa för att hämta upp mig och Julia för att åka och handla. Jag han slänga oss båda i duschen och få på oss kläder innan han bankade på dörren. Vi åkte till Willys och sprang runt där med varsinn vagn i säkert 2 timmar. Jag blev alldeles hönastolt över Julia som satt i sin babysitter i en av vagnarna under hela tiden utan att yttra ett ljud. Jo, hon skrattade och pratade såklart, men inget gnäll alls. Hoppas det håller i sig...

När vi tyckte vi var klara åkte vi och åt på någon resturang, som jag inte kommer ihåg vad den heter. Maten var i alla fall jättegod! Julia fick testa Biffstroganoff (puré) för första gången, och det slängde hon i sig utan problem. Inte konstigt att hon är så rund och go! Fick köpa större blöjor till henne också. Nu har hon nr4, från 7 till 11 kg. Tänk att nr1 typ var för stora när hon föddes. Svårt att tro nu!




Hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0