15 juni 2010 - Svårt..

Nu ska jag försöka mig på det här igen. Hur svårt kan det vara att börja blogga igen? Fast det är klart. Det händer ju ingenting här direkt, så vad ska jag skriva om egentligen?

Igår spontanåkte jag in till stan efter att Joss frågat om jag ville ta en fika. Var inne en stund och spenderade lite pengar på Julia, igen. Jättesöta shorts i jeans och med hängslen, en randig body och en body med smala axelband. Hon är hur söt som helst i dem, såklart! Perfekta när det är varmt ute, då jag verkar ha blivit välsignad med den svettigaste bebisen någonsin!

Efter en stund med Jossan åkte jag hem, och fick snart sms från Sara och strax satt jag på vagnen igen. Den här gången var min slustation Kungsbacka! Vi vandrade runt där en stund, åt lite och sen gick vi hem till lägenheten och drack lite kaffe. Julia fick sin mat och runt 21 gav vi oss av hemåt igen.

Jag har försökt ge mig på att städa lägenheten idag, men tappade suget efter vardagsrummet. Blir lite svårt eftersom Julia avskyr när jag städar och ligger och gallskriker i sin sitter. Har gett upp för stunden. Kanske jag ger mig på det igen lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0