6 juli 2010 - Testad

I några kvällar nu har jag funderat lite om det kan vara så att min lilla dotter testar mig på kvällarna. Hon somnar alltid runt 21 tiden efter en flaska välling och sover sen lugnt - i en timme eller lite mer. Sen gnäller hon till. Inte mycket, inget gråt, bara lite pip typ. När jag kommer in i rummet tittar hon bara upp på mig och när jag ger henne nappen vänder hon på sig och somnar om. Det verkar som om hon vill se om jag är i närheten och hur lång tid det tar för mig att komma in till henne ifall hon skulle behöva mig. Det är väl rätt vanligt att barn kommer in i en sån fas. Se bara på Skrållan i "Vi på Saltkråkan": - Mamma...? Du är dum! Men redan vid 6 månader? Är väl säkert inget hon planerar. Hon vaknar väl till och vill kolla läget. Se till att hon inte är ensam, liksom.





Min alldeles egna lilla Skrålla


Kommentarer
Postat av: Nanna

Mysigt! Kul att allt verkar gå så bra :)

Är killen kvar i Sverige? Har inte läst om honom så mycket?



Du får säga till om du har planer på att komma upp till stockholm!

2010-07-08 @ 15:39:44
URL: http://nannaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0