5 juli 2010 - Smetar

Julia sitter och smetar! Hon tar i så ögonen tåras. Ser lustigt ut, men det luktar illa...tänkte ni ville veta. :p

Efter att hon väl somnat igår så sov hon. Inga ledsna uppvakningar! Bortsett från när jag gick och la mig och hon vaknade till när jag stängde till fönstret. Hon hade hamnat på sned så jag la tillbaka henne på kudden och gav henne nappen. Sen somnade hon fort om igen. Hon vaknade dock redan 07:40, men jag orkade inte gå upp. Så vi låg kvar till 08:20. Julia låg och sjöng för full hals, men det gjorde inte så mycket. Jag sov rätt gott ändå! Hostan är i alla fall borta, i stort sätt. Kommer lite på kvällarna, men inte så det stör sömnen, var varken mig eller Julia. Hon är ju rädd för hosta. Och skratt. Och harkel. Ljud som är plötsliga och höga, antar jag att det är och det kan bidra till skrik och gråt i flera minuter. När jag hostade som värst var jag tvungen att lämna rummet flera gånger på kvällen för att inte väcka henne. Det var inte så lätt att somna då, inte!

Nej, nu får jag ta och byta på flickebarnet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0