4 juli 2010 - Svårsomnad

Ikväll var Julia svårsomnad. Jag har precis kommit ut från sovrummet efter att ha suttit och vaggat henne i kanske 30 minuter. Men det är ju inte så konstigt eftersom hon tog sig en sen middagslur vid 20 tiden. Det är ju värst när hon sover korta stunder, för då tror hon att hon är pigg, men det tar kanske 10 minuter innan hon blir skittrött igen. Och då blir det hus i helvete! Därför gör jag allt jag kan för att förhindra att hon blir övertrött. Det är dock inte så svårt då hon har fått riktigt bra sovrytm. Förr somnade hon direkt efter varje måltid och sov ca 15-30 minuter, vilket inte är tillräckligt för henne. Nu somnar hon sällan precis efter maten och sover nära 2 timmar varje gång. Så duktig är hon, och skönt för mig.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0