31 juli 2010 - Tidig kväll

Igår kröp jag till sängs tidigt! Redan vid 22 låg jag under täcket och läste, som jag alltid gör innan jag somnar. Vanligtvis går jag och lägger mig runt 23 eftersom det är då 21 filmen är slut. Men igår gick det ingen film som vi kände att se på, så jag bestämde mig för att göra slut på kvällen tidigt. Särskilt med tanke på att Julia somnade så tidigt som hon gjorde och därför troligen skulle vakna tidigt. Vilket hon också gjorde, 05.05 vaknade hon. Men hon somnade om igen och vaknade igen runt 08. Så jag har fått sova ett bra tag i natt. Är fortfarande trött, dock!

Ingenting planerat idag. Vet inte hur vädret ter sig. Så här långt är det ju bättre än gårdagen, men fortfarande inte direkt bra. Får se om det fortsätter vara uppehåll, då blir det nog ut på en sväng med Julia. Hon kan behöva lite frisk luft. Öppnar sig himlen, blir det samma som igår: Hemmasittande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0