30 juli 2010 - Mätt som en plätt!

Julia är i säng redan! De senaste dagarna har hon varit helt slut och slocknat runt 20:30, men det är ju inte så konstigt. Hon vill ju inte vila efter att hon vaknar vid 17 tiden och nu när hon håller sig aktiv ungefär hela tiden så använd ju energin mer än innan. Hon är verkligen snabb här på golvet och är grym på att hitta saker som vi själva inte gör. Oftast sånt som hon inte gärna ska pilla med, idag var det bl.a en liten nagelsax. Ajajaj...men det är ju alla barns talang. Jag får ju motion i alla fall när jag får resa mig upp ur soffan och springa fram och tillbaka för att plocka bort sånt som inte passar små bebishänder!

Jag hoppas verkligen att vädret blir bättre till på söndag, då vi ska på dop. Mira döps nere i Åsa och det vill vi ju verkligen inte missa! Kommer vara skitjobbigt att åka dit bara om det ska spöregna som det gjort idag. Särskilt som vi verkar ha glömt vårt paraply i Tessies pappas bil när vi var i Ullared. Men det löser sig! Får klä oss efter väder och springa mellan spårvagn, pendel och buss. Det värsta är väl vägen vi ska gå mellan busstationen och kyrkan! Får klä oss i soppsäckar kanske...nej, bättre att vi hoppas på solsken!

Pappa kommer hem från Mallorca imorgon också. Kul att komma hem därifrån till det här, men det kan han gott ha. Nu har han fått fint väder så han håller sig till nästa sommar. Han skulle i alla fall komma och hälsa på oss på söndag eftermiddag. Jag visste väl att han skulle sakna ihjäl sig efter oss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0