30 juli 2010 - Massa vatten

Ja, vädret har ju inte varit något att hänga i granen idag. Bara massa regn och rusk! Fast det behöver ju iofs inte vara något dåligt! Jag har börjat uppskatta regn mer och mer. Förutom att man kan sitta inne hela dagen utan att känna att man måste ut och njuta av vädret, så sover Julia, och vi andra också, mycket bättre. Jag älskar verkligen när det regnar på natten. Blir så avslappnad!

Idag har vi alltså suttit inne, nästa hela dagen. J har tvättat resten av de smutsiga kläderna och jag gick en snabbis till Nära butiken för att köpa lite mat. Nu sitter vi och tittar på någon Arnold Schwarzeneggerrulle, ""Last actionhero" heter den visst, och jag har sett den förr även om det var en himla massa årsen. Julia har varit en riktig pärla idag. Inga sura miner och inget gnäll. Jag och hon har suttit på golvet och sjungit (jag, inte hon) massa visor från "Barnkammar" böckerna som hon fick i doppresent. Hon är nog lite för ung för att uppskatta böcker och dylikt än, dock. Hon vill helst slita sönder sidorna och tugga på dem, men det vill jag inte! Förutom det har hon varit duktig och underhållit sig själv medan jag och J fixat och donat lite i hemmet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0