26 juli 2010 - Måndag

Julia vaknade bara en gång igårkväll, men J gick in och gav henne nappen och sedan låg hon en stund och busade med sina leksaker innan hon somnade om igen. Sedan sov hon till klockan 07 och då tog J upp henne och gav henne mat så jag fick ligga kvar ett tag för mig själv. Dock har jag svårt att somna om efter att jag har vaknat och gick därför upp strax efter 08.

Idag verkar vädret bli finare än vad det varit i helgen. Hoppas på det så jag kan ta ut Julia en stund. Nu har hon varit inne hela helgen i skydd mot regnet så hon kan behöva lite luft. Vet inte vad jag ska hitta på, men jag måste i alla fall till affären och köpa hem ny välling till henne samt diskmedel. Kan ju promenera bort till KT så kan hon ta sin eftermiddagsvila i vagnen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0