26 juli 2010 - Segt

Idag vandrar jag runt i en liten bubbla känns det som. Det ekar liksom när jag blir tilltalad. Jag är alldeles jättetrött, så jag har bestämt mig för att inte gå någonstans alls idag heller! Eller jag har bestämt mig för att jag inte måste göra det. Känner jag för att göra det så gör ju inte det nånting.

Julia har börjat åla sig fram över golvet nu. Det märkte jag och J när vi låg på sängen och pratade på förmiddagen och Julia lekte på golvet i vardagsrummet. Vi hörde ljudet av små babyhänder som klappade i golvet och när jag tittade ut genom dörren så låg hon där, på väg in i sovrummet. Hon måste ha hört oss därifrån och ville såklart också vara med mamma och pappa. Efter en kort stund låg hon i alla fall på sovrumsgolvet och var hur lycklig som helst. Hon är så himla duktig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0