25 juli 2010 - Dumma mig!

Julia somnade jättefint igår. Jag la henne inte förrän en halvtimme senare än jag brukar eftersom rutinen nu är helt snurrig. Men hon somnade utan problem. Men natten var totalt körd! Hon vaknade typ hela tiden och bara grät, och jag som mest liknande en levande död satte mig upp för att ge henne nappen. Men det hjälpte inte. Hon somnade om, men vaknade snart igen och sen samma visa igen. När klockan var typ 04 la jag henne bredvid oss i sängen, men hon bara fortsatte att gråta och gnälla. Hon höll på konstant i 1,5 timmar då jag gick upp och gjorde välling till henne. Vid 06 somnade hon, och jag hoppades på att få sova lite längre då eftersom hon redan ätit. Men inte, hon var vaken klockan 08 igen, så det var bara att stiga upp. Jag fyllde på med lite extra välling, men inte lika mycket som vanligt eftersom jag inte vill sabotera hennes matrutin också. Jag är svintrött, och det verkar hon också vara som hon sitter och drar sig i öronen och gnuggar sig i ögonen blandat med lite gnäll. Hon lär somna snart igen busan. Ska försöka hålla henne vaken till 10 i alla fall och försöka bygga upp de där grymma rutinerna vi hade innan jag förstörde dem!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0