24 juli 2010 - Humlan

Julia vaknade vid 07.30, men eftersom jag kom i säng aningens sent så orkade jag inte gå upp. Jag gav henne lite att leka med så hon höll sig aktiverad i en halvtimme i alla fall. Sen blev det morgonväling som vanligt och efter det låg hon i mitt knä och bara glodde på TV:n. Det verkade nästan som om hon skulle somna igen och jag passade på att klippa hennes naglar. När de var klippta satte jag henne i sin babysitter där hon fortsatte sitt TV tittande utan minsta protest. Den kom för ungefär 10 minutersen då hon började bli uttråkad, så jag tog på henne ett par byxor och la henne på golvet där hon lekte en stund. Men nu är hon i sittern igen! Ja, fruktansvärt spännande morgon, alltså!

Idag har vi planerat en familjedag på stranden, men vädret verkar inte alls vara speciellt lovande så det blir nog till att vara hemma. Det gör inte så mycket då det nog finns att göra här! Var flera dagar sedan det städades sist så att köra dammsugaren skadar ju inte. Men klockan är ju faktiskt inte ens 10 än så vädret kan ju förändras, men oavsett så kommer vi nog kunna hålla oss aktiverade idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0