23 juli 2010 - En andra chans!

När jag var liten lånade min bror hem ett par filmer; "Onda dockan" och "Alien". Vi tittade på den sistnämnda och jag var livrädd och fick men för livet! Jag har inte velat se den sen dess men ikväll gav jag den en ny chans. Man ser ju saker lite annorlunda när man är 23 från när man var 8. Men jag tyckte inte att den var särskilt bra den här gången heller. Tycker den var äcklig och fick min mage att vända sig ut och in - typ. Så nu vet jag! Det är ingenting jag tycker är särskilt underhållande att se på...

...och jag vill aldrig heller besöka det stora svarta som rymden är! Jag tycker de konstigheter som finns här nere på jorden är alldeles tillräckligt!!

Nu ska jag göra Julia sällskap och gå och sussa! GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0