22 juli 2010 - Sista nu

Julia har fått sig en kvällsdusch och en flaska välling och somnade snällt vid 21 - trodde jag i alla fall. Det såg ut som om hon somnade när jag lämnade rummet, men det var väl bara lite "efter-mat-vila" och nu sitter hon uppe och tittar på "Drakarnas Rike" som precis började på 6:an. Det är det som kommer gå på våran TV ikväll! Får se om hon somnar lugnt i sittern, eller om hon börjar gnälla av övertrötthet, som föregående kväll. Självklart hoppas jag på det första! Men kvällen har varit väldigt mysig! Vi har busat och gosat och det har inte vart några ledsna miner alls. Känns skönt att hon börjar bli sitt vanliga jag igen, men jag ska väl inte hoppas på för mycket! Gnället kan ju alltid komma tillbaka... 

Nu kommer jag låta bloggen vila för ikväll! Imorgon ska jag till stan och träffa kusin Johanna för en fika, bayklädstittande och säkert en hel del babysnack! Ska bli supertrevligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0