22 juli 2010 - Early morning she wakes up..

Jag som trodde att det skulle bli lite sovmorgon idag eftersom Julia somnade sent. Tji fick jag! Ungen vaknade innan 07! Jag vägrade gå upp, men fick dock lägga henne bredvid mig i sängen då hon, som vanligt, fastnade i sin säng vilket resulterade i att hon slog huvudet när hon försökte lyfta på huvudet. Hon låg bredvid mig och drog i håret, sparkade i magen och på något sätt fick hon tag på mina glasögon som hon redan nästan knäckt. Så dem vill jag inte låta henne ha. Jag gick upp strax därefter och gav henne mat. Sedan somnade hon nästan direkt igen, så nu ligger hon och sover men jag är vaken! Men jag ska lägga mig på soffan och vila en stund tänkte jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0