21 juli 2010 - Sen kväll

Det gick mycket bättre än jag hade förväntat mig igår. Jag var faktiskt inte alls orolig under dagen. Visst saknade jag Julia, men jag och Sara höll oss aktiverade så det var inte så farligt. J ringde då och då och sa att hon ligger och ropar på mig (Mama mama mama mama....), men det gör hon ju egentligen inte. Men jag låtsas, för jag tycker det är så gulligt.
Sara och jag åt Sushi gick lite i affärer och promenerade runt hela stan. Vi tog vagnen till Majorna och gick därifrån till först Haga och sen Vasa, för att hitta ett bra fik. När klockan var runt 23 var det dags att börja ta oss hemåt efter en lång och mysig dag. Julia sov sen länge (21) när jag kom hem, så jag fick nöja mig med att titta på henne. Men "turen" var med mig, och hon vaknade till vid midnatt och jag gick in och pratade med henne. Hon började le och kämpade för att vakna och till slut öppnade hon ögonen och gav mig det största leendet hon har! Hon fick såklart ligga bredvid mig i sängen och gosa en stund innan det var dags att sova igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0