21 juli 2010 - Ingenting alls

Har egentligen ingenting att skriva, men jag skriver ändå för jag är uttråkad. Jag har precis lagt Julia i sängen och om hon somnar återstår att se. Man vet aldrig med henne, men hon verkade onekligen lite sömnig. Hon somnade efter att vi varit och handlat förut men hon vaknade efter kanske 20 min och det är ju alldeles för lite. Men det är ju så när grannungarna står ute på gården och illtjuter.

Jag har i alla fall skaffat oss en dejt till på fredag. Julia och jag ska in till stan och träffa kusin Johanna. Jag såg idag att hon har namnsdag så jag bestämde mig för att ringa och kolla läget och det slutade med att vi bestämde möte på fredag. Ska bli jättetrevligt! Hon är ju gravid så vi har säkert massor att prata om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0