20 juli 2010 - Nervös!

Idag ska jag, för första gången sen hon föddes, spendera en hel dag utan Julia och jag är minst sagt nervös! Jag ska träffa Sara i stan, och J undrade om han inte kunde få ha hand om Julia under dagen. De kan ju behöva lite egen fardotter tid. Hon är ju så fruktansvärt mammig nu - inte så konstigt dock. Men det brukar gå bra när de är ensamma. Det är först när hon får syn på mig som hon blir gnällig. Hur som helst, jag tycker det är lite läskigt och en del av mig vill verkligen inte gå utan henne, medan en annan del tycker att det ska bli skönt att få lite egen tid. Tänk att kunna gå genom en affär utan att trängas med hyllor och galgar! Var ett tag sen! Jag kommer antagligen ringa stup i kvarten för att "kolla läget", men det är som det är. Det kommer säkert gå jättebra! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0