2 juli 2010 - Ond cirkel

Nu har Julia smittat ner mig igen. Jag hade blivit frisk, men min stackars lilla tjej blev dålig igår och grät mest hela dagen. Ingenting fick henne att lugna ner sig, utan varm mjölk eller välling. Så fick ge henne småskvättar typ hela tiden för att hon skulle slappna av och sova en stund. Det rann ur näsan på henne, men det var genomskinligt, så jag är osäker på av vilken orsak det var; förkylning eller tandbrytning. En blandning kanske. I vilket fall som helst verkade hon inte må bra alls. Och på eftermiddagen började jag hosta igen och när kvällen kom kunde jag knappt andas pga nästäppa och hosta. Hoppas inte det ska fortsätta på det här viset, att vi smittar ner varandra. Då blir vi ju aldrig friska! Ska inhandla nässpray idag i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0