2 juli 2010 - Liten tonåring

Julia har nästan samma sovvanor som en tonåring redan, bortsett från att hon vaknar i mellanåt. De senaste dagarna har hon tagit riktigt långa vilostunder på dagarna, och trots det sover hon jättebra på nätterna. Ínte helt omöjligt att det är förkylningen som tröttar ut henne, men jag tror också det är för att jag börjat sätta ut henne när hon somnat. Den nya vagnen är betydligt lättare än den förra så det är inga problem att få upp den. när hon somnar sätter jag henne i vagnen och sen ut på balkongen och där sover hon som en Gud, verkar det som. Hon har precis vaknat efter ca 2 timmars sömn där ute, och orsaken till hon vaknade var att jag råkade föra oväsen när jag skulle kolla till henne. Hon hade nog kunnat sova en stund till. Nu sitter vi tillsammans och tittar på fotboll, Holland-Brasilien. Holland har precis kviterat så nu står det 1-1. Kom igen nu, Brasilien....




En riktigt Brasilien supporter.




Sover på balkongen






Uppdatering: Helvete!! Holland gjorde 2-1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0